facebook

Cariere

Universul Synevo

Specialist/ă achiziții: București

  • ORAŞ(E): Bucuresti
  • NIVEL CARIERĂ: Middle, Senior
  • TIPUL POSTULUI: full-time
  • VALABILITATE: 31 decembrie 2017

CANDIDATUL IDEAL:

bottom-shadowicon-book

Candidatul ideal

– Absolvent de studii superioare economice sau de chimie/biochimie;
– Experiență de minim 3 ani pe un post similar sau în firme de distribuție produse de larg consum;
– Cunoștințe utilizare MS Ofice (Word, Excel nivel mediu spre evoluat);
– Aptitudini de planificare, organizare și control al activității, inițiative, persoană comunicativă;
– Orientare către respectarea regulilor și a procedurilor;
– Orientare către colegi și abilități de comunicare atăt cu colegii, căt și cu furnizorii;
– Atenție la detalii, capacitate de analiză, sinteză și decizie rapidă;
– Experiență în analize de baze de date , extragere informații din soft de gestiune și prelucrarea lor diversă;
– Experiență în utilizarea unui soft de gestiune și utilizarea bazelor de date cu mii de produse (2000 – 3000 articole).

Descrierea jobului

– Întocmirea de comenzi către furnizori;
– Urmărirea livrării comenzilor;
– Analize de informații privind comenzile/frecvența acestora/cantități comandate;
– Analize periodice ale activității furnizorilor, contractelor încheiate și prețurilor negociate;
– Analize de oferte;
– Controlul stocurilor și consumurilor la nivelul tuturor depozitelor/departamentelor din laboratoarele Synevo;
– Analize periodice ale achizițiilor la nivelul celor 16 laboratoare pentru furnizorii din portofoliu.

 

CV-URILE SE VOR TRIMITE LA resurse.umane@synevo.ro SAU COMPLETAȚI FORMULARUL DE MAI JOS:

 

Formular trimitere CV

primul pas pentru a face parte din echipa Synevo
*
*
*
*

Forma: nume.prenume.doc (.docx, .pdf, .txt)
Dimeniune: < 600kb

Synevo consideră aceste informaţii drept confidenţiale şi se obligă să nu le divulge nici unei terţe părţi.


Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Abonează-te la Newsletter