Cosul meu
Despre noi

Cariere

Agent servicii client – suport sales

Oraș(e): București
Valabilitate: 16 octombrie 2020
Posturi disponibile: 1
Middle

Cerințe:

  • Studii superioare finalizate:
  • Experienta anterioară de minimum 2 ani pe un post similar;
  • Bune abilități de operare pe calculator MS Office, outlook, soft CRM;
  • Abilitatea de a asculta cu răbdare și de a clarifica cu întrebări problemele clienților atunci când este cazul, capacitatea de a răspunde într-o manieră politicoasă, binevoitoare, profesionistă; de asemenea, abilitatea de a transmite clar informațiile, si de a le adapta la nivelul fiecărui tip de public;
  • Spirit comercial;
  • Capacitatea de a livra rezultate sub presiunea timpului, de a prioritiza, de a lua decizii care să răspundă nevoilor clienților în conformitate cu politica companiei;
  • Bune abilități de organizare și planificare; înțelegerea procesului post-vânzare;
  • Integritate – respectarea promisiunilor, comportament etic, asumarea responsabilităților;

Responsabilități:

  • Intreținerea relațiilor cu clienții din portofoliu în legatură cu serviciile oferite;
  • Oferirea suportului reprezentanților medicali și laboratorului;
  • Preluarea solicitărilor de la client (telefonic sau email ) și rezolvarea acestora;
  • Promovarea serviciilor companiei în randul potențialilor clienți;
  • Intocmirea diverselor rapoarte de vânzări, documente, oferte, contracte, etc.;
  • Asigurarea unui flux operațional eficient cu clienții din portofoliu.