Cosul meu
Despre noi

Cariere

Analist Suport Vânzări Corporate

Oraș(e): București
Valabilitate: 12 februarie 2021
Posturi disponibile: 1
Middle

Cerințe:

  • Studii superioare finalizate;
  • Minimum 2 ani experiență pe un post similar;
  • Bune abilități de operare pe calculator MS Office (Excel, Word), Outlook, soft CRM;
  • Abilitatea de asculta cu răbdare și de a clarifica cu întrebări problemele clienților atunci când este cazul;
  • Capacitatea de a răspunde într-o manieră politicoasă, binevoitoare, profesionistă;
  • Abilitatea de a transmite clar informațiile și de a le adapta la nivelul fiecărui tip de public;
  • Spirit comercial;
  • Capacitatea de a livra rezultate sub presiunea timpului, de a prioritiza, de a lua decizii care să răspunda nevoilor clienților în conformitate cu politica companiei;
  • Bune abilități de organizare și planificare;
  • Ințelegerea procesului post-vânzare;
  • Integritate – respectarea promisiunilor, comportament etic, asumarea responsabilităților;

Responsabilități:

  • Întreținerea relațiilor cu clienții corporate din portofoliu în legătură cu serviciile oferite;
  • Asigurarea unui flux operațional eficient cu clienții din portofoliu;
  • Preluarea solicitărilor de la client (telefonic sau email ) și rezolvarea acestora;
  • Oferirea suportului în procesul de vânzare Reprezentanților Vânzări;
  • Promovarea serviciilor companiei în rândul potențialilor clienți; 
  • Întocmirea rapoartelor de vânzări, documentelor contractuale, ofertelor către clienți, contractelor comerciale etc.