Application support specialist
Oraș(e): Bucuresti
Valabilitate: 31 iulie 2022
Posturi disponibile: 1
Middle
Senior
Cerințe
- Studii universitare finalizate;
- Minimum 2+ ani experiență într-un rol similar;
- Bune abilități de comunicare în limba engleză (scris și vorbit);
- Bune abilități de comunicare;
- Abilități de gestionare a relației cu clienții interni;
- Bune abilități analitice;
- Abilitatea de a rezolva probleme și gândire tehnică;
- Abilitatea și dorința de a înțelege și învăța aplicații, tehnologie și terminologie specifice business-ului;
- Experiență cu SQL/ T-SQL;
- Cunoașterea diverselor tehnologii legate de integrare cum ar fi: Web Services, XML and Soap/REST;
- Atitudine orientată către client, 1-2 ani experiență în gestionarea incidentelor;
Descrierea postului
- Oferă suport LV2 pentru aplicațiile și serviciile interne si externe;
- Înregistrează și urmărește solicitările de asistență în sistemul Service Desk Ticketing;
- Identifică tendințele în cererile de asistență și dezvoltă documentație pentru a aborda probleme raportate cel mai frecvent;
- Notifică managementul în legătură cu trendurile în creștere, cu activitățile neobișnuite sau repetitive;
- Participă la discuțiile despre procesul de business, inclusiv colectarea cerințelor de la utilizatorii finali;
- Administrează în mod activ serviciile și incidentele aplicațiilor și actionează pentru a le restaura;
- Păstrează back-log pentru servicii și propune soluții în mod activ;
- Recomandă mijloace pentru îmbunătățirea produsului sau sistemului, inclusiv pași procedurali, instruire sporită și documentație îmbunătățită;
- Asistă la dezvoltarea și testarea produselor nou concepute, în scop de a menține integritatea și funcționalitatea operatională;
- Abilitatea de a lucra independent, precum și într-un mediu de echipă multi-funcțional, colaborând cu ceilalți și partajând instrumente, abilități și cunoștințe;