Synevo Programare RT PCR COVID-19
Cosul meu
Despre noi

Cariere

Asistent Administrativ – Facility Management

Oraș(e): Bucuresti
Valabilitate: 25 octombrie 2021
Posturi disponibile: 1
Entre Middle

Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate – reprezintă un avantaj, domeniul tehnic – Facultatea de Construcții;
  • Minimum 1 an experiență pe un post similar;
  • Bune abilități de operare MS Office (Word, Excel);
  • Cunoștințe tehnice privind mentenanța tehnică a sistemelor, echipamentelor și instalațiilor clădirilor;
  • Cunoștințe privind documentația necesară pentru obținerea avizelor, autorizațiilor și a Certificatelor de Urbanism;
  • Bune abilități de organizare, planificare și de respectarea termenelor limită;
  • Atenție la detalii;
  • Disponibilitate la deplasări;
  • Persoană orientată către rezultate.

Descrierea jobului

  • Menține legătura cu centrele de recoltare în vederea identificării problemelor din locație;
  • Inregistrează procesele verbale de mentenanță;
  • Verifică facturile de mentenanță pentru operarea la plată;
  • Pregătește documentația în vederea obținerii Certificatelor de Urbanism, Avizelor, Autorizațiilor necesare Centrelor de recoltare și a reclamelor luminoase;
  • Depune dosarele/ documentele necesare pentru obținerea avizelor/ certificatelor la instituțiile/autoritățile publice;
  • Prospectează piața furnizorilor care asigură servicii de mentenanță;
  • Pregătește documentația în vederea pregătirii dosarelor de daună;
  • Realizează analize de prețuri pentru materialele de construcții, serviciile de mentenanță etc.;
  • Verifică caietele de sarcini;
  • Gestionează arhiva departamentului.

icon-cart-blue

Produsul a fost adaugat in cos

Continuă cumpărăturile
Plasează comanda