IT Helpdesk Support – Craiova
Oraș(e): Craiova
Valabilitate: 30 mai 2022
Posturi disponibile: 1
Middle
Responsabilități:
- Oferă suport helpdesk utilizatorilor (sistem de tichetare și atribuire în funcție de specificații);
- Administrează conturile și grupurile aplicațiilor business;
- Soluționează problemele legate de aplicațiile de business (aplicație nefuncțională, servicii, contracte, analizoare, facturi, case de marcat, etc.);
- Crează configurări diverse legate de aplicațiile Synevo (servicii, contracte, analizoare);
- Asigură funcționarea caselor de marcat (probleme de conexiune, coduri de eroare, etc.);
- Instalează, configurează și administrează echipamentele IT noi (hardware și software);
- Oferă suport la nivel de stație de lucru pentru utilizatorii din cadrul rețelei (diagnosticarea și rezolvarea problemelor software sau hardware);
- Instalare, support, depanare, modificări de configurare pentru imprimantele de barcoduri în funcție de nevoile locației;
- Menține legătură cu furnizorii de servicii internet, VPN;
- Desfășoară deplasări în teren în funcție de necesitate pentru situații care nu pot fi rezolvate prin intervenția de la distanță;
Cerințe:
- Studii superioare finalizate în domeniul Automatizare și Calculatoare/Informatică/ Electronică și Telecomunicații:
- Cunoștinte bune de instalare/ configurare/ troubleshooting al sistemelor de operare, aplicațiilor de business uzuale;
- Experiență de lucru cu echipamente desktop, laptop, imprimante, telefoane mobile și alte echipamente de lucru;
- Capacitate de a lucra în echipă;
- Capacitate de a rezolva problemele utilizatorilor non-tehnici;
- Abilitatea de a gestiona mai multe probleme simultan;
- Persoană organizată, proactivă și cu abilitați de prioritizare a task-urilor.