Cosul meu
Despre noi

Cariere

Manager calitate

Oraș(e): Bucuresti
Valabilitate: 07 mai 2021
Posturi disponibile: 1
Middle Senior

Căutăm un Manager de Calitate de încredere, care să se alăture echipei noastre! În calitate de Manager de Calitate vei fi responsabil pentru asigurarea calității durabile a serviciilor furnizate clienților nostri. De asemenea, vei fi responsabil cu îmbunătățirea continuă a proceselor, în mediul de producție, prin aplicarea metodologiilor Lean și a bunelor practici, pentru a obține o eficiență sporită, controale mai bune și acuratețe sporită în livrarea de servicii de calitate.

Responsabilitatile rolului:

  • Supervizează procesele  și procedurile interne pentru a asigura calitatea;
  • Coordonează echipele de Asigurare a calității & acreditare laboratoare și Controale interne;
  • Revizuiește și implementează strategia TQM;
  • Analizează periodic date cu privire la asigurarea calității și sugerează acțiuni pe baza acestora;
  • Asigură calitatea și sustenabilitatea proceselor în laboratoare;
  • Evaluează cerințele clienților și se asigură că acestea sunt îndeplinite;
  • Asigură implementarea standardelor de calitate, sănătate și șiguranță în muncă și gestionarea deșeurilor;
  • Lucrează îndeaproape cu personalul de laborator pentru a stabili proceduri și standarde de lucru;
  • Propune idei pentru creșterea productivității și performanței laboratoarelor menținând standardele de calitate;
  • Colaborează cu managerii operaționali pentru a oferi soluții la situații legate de asigurarea calității;
  • Supervizează conformitatea cu ISO și alte cerințe de acreditare din industrie.

Cerințe:

  • 5 ani experiență ca Manager Calitate sau pe un post similar;
  • Studii medicale;
  • Cunoștinte relevante despre procesul de acreditare și implementare ISO
  • Bune cunoștințe despre metodologiile și standardele de asigurare a calității;
  • Abilități numerice excelente și înțelegerea analizei datelor/ metodelor statistice;
  • Bune cunoștințe MS Office;
  • Gândire critica, abilități de rezolvare a problemelor, abilități analitice;
  • Bune abilități de management al timpului;
  • Foarte bune abilități de comunicare;
  • Certificare în controlul și asigurarea calității reprezintă un avantaj (ISO 9000 etc.);
  • Experiență în Lean/ Six Sigma reprezintă un avantaj;
  • Încredere în sine;
  • Atitudine deschisă către înțelegerea și cunoașterea modelului și strategiei de business a organizației, precum și a domeniului de activitate;
  • Abilitatea de a influența pe alții în mod pozitiv;
  • Bune abilități de relaționare în echipă.

icon-cart-blue

Produsul a fost adaugat in cos

Continuă cumpărăturile
Plasează comanda