Specialist în administrarea clădirilor și mentenanță
Oraș(e): București
Valabilitate: 30 noiembrie 2023
Posturi disponibile: 1
Middle
Candidatul ideal
- Studii medii finalizate cu diploma de BAC;
- Minimum 1 an experiență pe un post similar (Facility Management, Administrare clădiri, Mentenanță);
- Bune abilități de operare MS Office (Word, Excel);
- Cunoștințe tehnice privind mentenanță tehnică a sistemelor, echipamentelor și instalațiilor clădirilor;
- Cunoștințe privind documentația necesară pentru obținerea avizelor, autorizațiilor și a Certificatelor de Urbanism;
- Cunoștiințe minime privind planul Releveu al unei clădiri;
- Bune abilități de organizare, planificare și de respectarea termenelor limită;
- Atenție la detalii;
- Disponibilitate la deplasări;
- Persoană orientată către rezultate;
- Disponibilitate pentru activitate de teren.
Descrierea jobului
- Supraveghează proiectele în curs începând de la etapa de Avizare până la Autorizarea / predarea acestora;
- Pregatește documentația în vederea obținerii Certificatelor de Urbanism, Avizelor, Autorizațiilor necesare Centrelor de recoltare și a reclamelor luminoase;
- Depune dosarele/documentele necesare pentru obținerea avizelor/certificatelor la instituțiile/autoritățile publice;
- Menține legătura cu centrele de recoltare în vederea identificării problemelor din locație;
- Identifică, evaluează și gestionează etapele proiectelor de mentenanță;
- Prospectează piața furnizorilor care asigură servicii de mentenanță;
- Înregistrează procesele verbale de mentenanță;
- Verifică facturile de mentenanță pentru operarea la plată;
- Pregătește documentația în vederea pregătirii dosarelor de daună;
- Realizează analize de prețuri pentru materialele de construcții, serviciile de mentenanță etc;
- Verifică caietele de sarcini;
- Gestionează arhiva departamentului.