Specialist sesizări și reclamații
Rolul unui Specialist sesizări și reclamații este de a asigura o bună comunicare și o relație deschisă în permanentă cu fiecare client Synevo, având că obiectiv final creșterea satisfacției clienților față de serviciile noastre.
Profil:
- Studii superioare;
- Experiență anterioară pe un post de Specialist Reclamații, Customer Care sau similar minimum 3 ani;
- Abilități de operare calculator (corespondență, MsOffice, aplicaţii specifice).
Competențe necesare:
- Cunoștințe de raportare și analiză;
- Orientare către client;
- Angajament organizațional;
- Experiență cu un soft de tip CRM;
- Cunoștințe avansate limba engleză;
- Management relații cu clienții end-to-end (persoane fizice și juridice);
- Management sesizări inbound & outbound, medicale și customer service;
- Pasiune și înțelegere a domeniului medical;
- Gândire sistemică, gândire critică, abilități de rezolvare a problemelor, orientare către rezultate, motivație în rezolvare de probleme;
- Agilitate;
- Atitudine colaborativă, spirit de echipă;
- Abilități de planificare și prioritizare a sarcinilor;
- Reprezintă un avantaj experiență în folosirea softului Clintelica.
Responsabilități:
- Preia, triază și înregistrează reclamațiile/ sesizările, le documentează solicitând de la departamentele responsabile informațiile și documentele necesare analizării și rezolvării cazurilor;
- Formulează și transmite răspunsurile către reclamanți (email/ telefon etc.);
- Asigură comunicarea cu reclamanții pe tot parcursul procesului de primire și soluționare a sesizărilor gestionate, pe toată căile de comunicare, după caz (telefonic, email etc.);
- Analizează o varietate de surse de informaţie în vederea finalizării corecte și rapide a situațiilor apărute;
- Soluționează și răspunde în cel mai scurt timp reclamațiilor/ sesizărilor primite prin toate canalele de intrare în companie, fără a depăși termenele limita stabilie prin reglementările legale și interne;
- Identifica factorii care au dus la generarea reclamației/ sesizării;
- Contribuie la elaborarea instrucțiunilor privind modul de comunicare către clienți în cazul reclamațiilor, urmărind în aria sa de activitate implementarea acestora de către Departamentele care interacționează direct cu clienții;
- Participa la realizarea diferitelor analize de satisfacție a clienților.
Oferta Synevo
Salariu motivant, tichete de masă, abonament medical, prime în bani cu diverse ocazii (primă de vacanță, Crăciun/ Paști, 8 Martie), ajutoare financiare pentru evenimente familiale, alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei.
În plus, vei avea parte de un plan de instruire personalizat în perioada de inducție – alături de mentorul desemnat, ai posibilitatea de a participa anual la cursuri de dezvoltare personală și profesională.