Cumpără online analizele medicale necesare, utilizează codul ONLINE10 și beneficiază de 10% reducere la coșul de cumpărături.
Synevo Programari analize
Cosul meu
Despre noi
Cariere

Specialist sesizări și reclamații

Oraș(e): Chiajna - Laboratorul Central
Valabilitate: 28 februarie 2023
Posturi disponibile: 1
Middle

Rolul unui Specialist sesizări și reclamații este de a asigura o bună comunicare și o relație deschisă în permanentă cu fiecare client Synevo, având că obiectiv final creșterea satisfacției clienților față de serviciile noastre.

Profil:

  • Studii superioare;
  • Experiență anterioară pe un post de Specialist Reclamații, Customer Care sau similar minimum 3 ani;
  • Abilități de operare calculator (corespondență, MsOffice, aplicaţii specifice).

Competențe necesare:

  • Cunoștințe de raportare și analiză;
  • Orientare către client;
  • Angajament organizațional;
  • Experiență cu un soft de tip CRM;
  • Cunoștințe avansate limba engleză;
  • Management relații cu clienții end-to-end (persoane fizice și juridice);
  • Management sesizări inbound & outbound, medicale și customer service;
  • Pasiune și înțelegere a domeniului medical;
  • Gândire sistemică, gândire critică, abilități  de rezolvare a problemelor, orientare către rezultate, motivație în rezolvare de probleme;
  • Agilitate;
  • Atitudine colaborativă, spirit de echipă;
  • Abilități de planificare și prioritizare a sarcinilor;
  • Reprezintă un avantaj experiență în folosirea softului Clintelica.

Responsabilități:

  • Preia, triază și înregistrează reclamațiile/ sesizările, le documentează solicitând de la departamentele responsabile informațiile și documentele necesare analizării și rezolvării cazurilor;
  • Formulează și transmite răspunsurile către reclamanți (email/ telefon etc.);
  • Asigură comunicarea cu reclamanții pe tot parcursul procesului de primire și soluționare a sesizărilor gestionate, pe toată căile de comunicare, după caz (telefonic, email etc.);
  •  Analizează o varietate de surse de informaţie în vederea finalizării corecte și rapide a situațiilor apărute;
  • Soluționează și răspunde în cel mai scurt timp reclamațiilor/ sesizărilor primite prin toate canalele de intrare în companie, fără a depăși termenele limita stabilie prin reglementările legale și interne;
  • Identifica factorii care au dus la generarea reclamației/ sesizării;
  • Contribuie la elaborarea instrucțiunilor privind modul de comunicare către clienți în cazul reclamațiilor, urmărind în aria sa de activitate implementarea acestora de către Departamentele care interacționează direct cu clienții;
  • Participa la realizarea diferitelor analize de satisfacție a clienților.

Oferta Synevo

Salariu motivant, tichete de masă, abonament medical, prime în bani cu diverse ocazii (primă de vacanță, Crăciun/ Paști, 8 Martie), ajutoare financiare pentru evenimente familiale, alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei.
În plus, vei avea parte de un plan de instruire personalizat în perioada de inducție – alături de mentorul desemnat, ai posibilitatea de a participa anual la cursuri de dezvoltare personală și profesională.

icon-cart-blue

Produsul a fost adaugat in cos

Continuă cumpărăturile
Plasează comanda