Cosul meu
Despre noi

Cariere

Specialist Suport Vânzari

Oraș(e): București
Valabilitate: 16 iunie 2021
Posturi disponibile: 1
Middle

Specialist Suport Vânzǎri

Cerințe:

  • Studii superioare finalizate;
  • Minimum 2 ani experiență pe un post similar;
  • Bune abilități de operare pe calculator MS Office (Excel, Word), Outlook, soft CRM;
  • Abilitatea de asculta cu răbdare și de a clarifica cu întrebări problemele clienților atunci când este cazul;
  • Capacitatea de a răspunde într-o manieră politicoasă, binevoitoare, profesionistă;
  • Abilitatea de a transmite clar informațiile și de a le adapta la nivelul fiecărui tip de public;
  • Spirit comercial;
  • Capacitatea de a livra rezultate sub presiunea timpului, de a prioritiza, de a lua decizii care să răspunda nevoilor clienților în conformitate cu politica companiei;
  • Bune abilități de organizare și planificare;
  • Ințelegerea procesului post-vânzare;
  • Integritate – respectarea promisiunilor, comportament etic, asumarea responsabilităților;

Responsabilități:

  • Informeazǎ clientii în legătură cu serviciile oferite, preţuri și promoţii, informaţii despre protocolul de recoltare, logisticǎ, date și metode de lucru, valori de referinţǎ, timp de eliberare a rezultatelor;
  • Oferǎ suport în procesul de vânzare echipei de vânzări;
  • Comunicǎ cu clientul cu privire la documentele care ţin de relaţia contractualǎ – anexe, informǎri, notificǎri, acte adiţionale, liste de preţuri, și se asigurǎ de primirea la timp a documentelor semnate și de respectarea procedurilor de contractare;
  • Solicitǎ și urmǎrește în sistemul informatic configurarea elementelor contractului din portofoliul departamenului de cǎtre persoanele autorizate – conform procedurilor interne;
  • Preia solicitǎrile clienţilor (telefonic sau email) oferind informaţii pentru a rezolva solicitǎrile acestora;
  • Menţine legǎtura cu departamenul Logisticǎ-Transporturi în vederea ridicǎrii probelor din teren;
  • Obţine informaţii despre gradul de satisfacţie al clienţilor companiei vis a vis de serviciile oferite, primește feed-back și îl transmite mai departe managementului laboratorului și departamentelor de marketing și vânzǎri;
  • Intocmește lunar conform prevederilor contractuale rapoarte cu serviciile prestate pentru clienţii din portofoliul departamentului;
  • Asigurǎ un flux operaţional eficient cu clienţii din portofoliu.
icon-cart-blue

Produsul a fost adaugat in cos

Continuă cumpărăturile
Plasează comanda