facebook

Cariere

Universul Synevo
Trimite pe e-mail acest articol
Printeaza acest articol

Coordonator operațional/Administrator: București

  • ORAŞ(E): București
  • NIVEL CARIERĂ: minim 3 ani de experienta
  • TIPUL POSTULUI: full time
  • VALABILITATE: 1 martie 2017
  • POSTURI DISPONIBILE: 1

CANDIDATUL IDEAL:

bottom-shadowicon-book

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare tehnice (Facultatea de Instalații/Electronică/Electroenergetică și Electrotehnică, Inginerie electrică, Construcții  constituie un avantaj);
  • Experiență de minim 3 ani pe un post similar (administrare spații birouri și de producție);
  • Cunoștințe utilizare MS Ofice (Word, Excel, email, cunoștințe internet);
  • Aptitudini de planificare, organizare și control al activității, inițiative, persoană comunicativă;
  • Capacitate de a lucra cu termene limită;
  • Orientare către respectarea regulilor și a procedurilor;
  • Orientare către colegi și abilități de comunicare;
  • Atenție la detalii, capacitate de analiză, sinteză și decizie rapidă;
  • Focus pe rezultate și performanță;
  • Carnet de conducere categoria B și disponibilitate de deplasare în București și în teritoriu.

Descrierea jobului

  • Coordonarea și supervizare a activităților de amenajare, reparații și mentenanță clădiri;
  • Asigură păstrarea în condiții bune a mobilierului, sistemelor electrice, electronice și de instalații ale clădirilor (instalație electrică, termică, ventilație, canalizare), în baza evaluărilor periodice ale echipamentelor aflate sub incidența I.S.C.I.R și a planificării reviziilor și serviceurilor, etc., conform bugetului agreat;
  • Răspunde de buna derulare a contractelor cu furnizorii de servicii de profil și de evaluarea periodică a serviciilor prestate; evaluează periodic serviciile asigurate;
  • Asigură relația cu contractorii/subcontractorii sediilor companiei;
  • Organizează eficient activitățile de curățenie;
  • Gestionează și eficientizează bugetul de cheltuieli al departamentului Administrativ;
  • Vizează plățile facturilor de prestări servicii;
  • Realizează rapoartele administrative solicitate de superiorii direcți;
  • Identifică furnizori pentru activitățile administrative (curățenie, dezinsecție, climatizare, deșeuri, arhivare, amenajare spații);
  • Negociază condițiile comerciale cu furnizorii agreați.

Numai candidații considerați potriviți vor fi contactați.
Garantăm confidențialitatea informațiilor.

Formular trimitere CV

primul pas pentru a face parte din echipa Synevo
*
*
*
*

Forma: nume.prenume.doc (.docx, .pdf, .txt)
Dimeniune: < 600kb

Synevo consideră aceste informaţii drept confidenţiale şi se obligă să nu le divulge nici unei terţe părţi.


Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Abonează-te la Newsletter