Cumpără online analizele medicale necesare, utilizează codul ONLINE10 și beneficiază de 10% reducere la coșul de cumpărături.
Synevo
Programări analize
Coșul meu
Despre noi
Cariere

Specialist achiziții

Oraș(e): Chiajna
Valabilitate: 31 martie 2023
Posturi disponibile: 1
Middle

Cerințe:

  • Absolvent de studii superioare;
  • Minimum 3 ani experiență pe un post similar;
  • Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel) la nivel Mediu;
  • Aptitudini de planificare, organizare și control al activității;
  • Orientare către respectarea regulilor și a procedurilor;
  • Persoană comunicativă, optimistă, veselă;
  • Atenție la detalii, capacitate de analiză, sinteză și decizie rapidă;
  • Cunoștințe de operare baze de date, extragere informații din soft de gestiune și prelucrarea lor diversă;
  • Experiență în utilizarea unui soft de gestiune și utilizarea bazelor de date cu mii de produse (2000-3000 articole).

Descrierea jobului:

  • Întocmește comparații de preț și produse ale furnizorilor din portofoliu cu oferte ale acestora speciale și oferte ale altor furnizori și propune colaborarea cea mai avantajoasă pentru companie;
  • Analizează contractele de furnizare produse și servicii;
  • Analizează și raportează situația produselor și serviciilor din portofoliu (stocuri și consumuri);
  • Gestionează relația cu furnizorii de produse și servicii din portofoliu: coresponenta de afaceri, lansare comenzi, urmărire comenzi, verificare prețuri, analiză liste de preț de achiziție, cerere de oferte;
  • Întocmește liste de prețuri pentru produsele din portofoliul d efurnizori atribuit și le înaintează spre validare Managerului de achiziții;
  • Întocmește propuneri de comenzi către furnizori în funcție de consumuri și cerere și le înaintează spre aprobare Managerului de achiziții;
  • Menține legătură cu departamentul de contabilitate pentru verificările de sold și tranzacții/furnizor;
  • Pune la dispoziția echipei de audit intern/ extern documentele solicitate;
  • Pune la dispoziția persoanele îndreptățite contractele de achiziție încheiate cu furnizorii;
  • Ține legătură cu beneficiarii din toată țara pe probleme legate de achiziții: comunica cu beneficiarii despre problemele legate de aparatură de laborator, intervențiile și mentenanță aparaturii, centralizează și raportează problemele persoanelor în măsură să le soluționeze.
icon-cart

Produsul a fost adăugat în coș

Cumpărate frecvent împreună
    Cumpără online analizele adăugate în coșul tău, Utilizează codul ONLINE10 și beneficiezi de 10% reducere.

    În plus, ai la dispoziție 30 de zile pentru a veni la recoltare.