Specialist relatii clienti
Suntem în cautarea unui coleg profesionist care sa se alature echipei noastre pe postul de Specialist Relatii Clienti.
Daca esti o persoana cu bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, dispusa sa asigure o relatie deschisa in permanenta cu fiecare client Synevo, avand ca obiectiv final cresterea satisfactiei clientilor fata de serviciile noastre, te așteptãm la un interviu.
Profilul tau:
- Studii superioare;
- Experiență anterioara pe un post de Specialist Relatii clienti, Customer Care sau similar minim 3 ani;
- Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);
- Cunostinte de raportare si analiza;
- Orientare catre client;
- Angajament organizational;
- Experienta cu un soft de tip CRM;
- Cunostinte medii limba engleza;
- Management relatii cu clientii end-to-end (persoane fizice si juridice);
- Management sesizari inbound& outbound, medicale si customer service;
- Pasiune si intelegere a domeniului medical;
- Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme;
- Agilitate;
- Atitudine colaborativa, spirit de echipa;
- Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;
- Reprezinta un avantaj experienta in folosirea softului Clintelica.
Rolul tau:
- Preiei, triezi si inregistrezi reclamatiile/ sesizarile, le documentezi solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;
- Formulezi si transmiti raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);
- Asiguri comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toate caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);
- Analizezi o varietate de surse de informaţie in vederea finalizarii corecte si rapide a situatiilor aparute;
- Solutionezi si raspunzi in cel mai scurt timp reclamatiilor/ sesizarilor primite prin toate canalele de intrare in companie, fara a depasi termenele limita stabilie prin reglementarile legale si interne;
- Identifici factorii care au dus la generarea reclamatiei/ sesizarii;
- Contribui la elaborarea instructiunilor privind modul de comunicare catre clienti in cazul reclamatiilor, urmarind in aria sa de activitate implementarea acestora de catre Departamentele care interactioneaza direct cu clientii;
- Participi la realizarea diferitelor analize de satisfacție a clienților.
Mediul de lucru si beneficiile oferite de companie:
O cultura organizationala bazata pe incredere, transparenta, comunicare, valori comune. Un loc de munca in care esti incurajat sa descoperi, sa inveti, sa dezvolti competente si sa iti demonstrezi talentul. Oferim un pachet salarial competitiv, cu beneficii atractive si un mediu de lucru flexibil, care iti va permite sa iti atingi obiectivele profesionale si personale.
- Abonament medical;
- Tichete de masa;
- Prime in bani cu diverse ocazii (Craciun/ Paști, 8 Martie);Ajutoare financiare pentru evenimente familiale;
- Zile libere pentru evenimente familiale;
- Concediu de odihna intre 21- 25 zile in functie de vechimea in companie;
- Prima de vacanta;
- Alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei;
- Programe de dezvoltare interne sau externe; platforma de e-learning interna;
- Educatie medicala continua- participari la evenimente medicale specifice;
- Programe de sanatate emotionala;
- Oportunitati de participare activitati CSR sponsorizate de catre companie;
- Flexibilitatea programului de lucru (acolo unde specificul activitatii permite).
Daca te regasesti in profilul descris si esti in cautarea unei noi provocari profesionale, te invitam sa aplici pentru acest post.
Alatura-te echipei noastre si fii parte din ceva aparte !
Produsul a fost adăugat în coș
În plus, ai la dispoziție 30 de zile pentru a veni la recoltare.