Cumpără online analizele medicale necesare, utilizează codul ONLINE10 și beneficiază de 10% reducere la coșul de cumpărături.
Synevo
Programări
Coșul meu
Cariere

Specialist relatii clienti

Oraș(e): Chiajna
Valabilitate: 31 mai 2024
Posturi disponibile: 1
middle

Suntem in cautarea unui coleg profesionist care sa se alature echipei noastre pe postul de Specialist Relatii Clienti.

Daca esti o persoana cu bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, dispusa sa asigure o relatie deschisa in permanenta cu fiecare client Synevo, avand ca obiectiv final cresterea satisfactiei clientilor fata de serviciile noastre, te așteptãm la un interviu.

Profilul tau:

  • Studii superioare;
  • Experiență anterioara pe un post de Specialist Relatii clienti, Customer Care sau similar minim 3 ani;
  • Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);
  • Cunostinte de raportare si analiza;
  • Orientare catre client;
  • Angajament organizational;
  • Experienta cu un soft de tip CRM;
  • Cunostinte medii limba engleza;
  • Management relatii cu clientii end-to-end (persoane fizice si juridice);
  • Management sesizari inbound& outbound, medicale si customer service;
  • Pasiune si intelegere a domeniului medical;
  • Gandire sistemica, gandire critica, abilitati  de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme;
  • Agilitate;
  • Atitudine colaborativa, spirit de echipa;
  • Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;
  • Reprezinta un avantaj experienta in folosirea softului Clintelica.

Rolul tau:

  • Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;
  • Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);
  • Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);
  •  Analizează o varietate de surse de informaţie in vederea finalizarii corecte si rapide a situatiilor aparute;
  • Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt timp reclamatiilor/ sesizarilor primite prin toate canalele de intrare in companie, fara a depasi termenele limita stabilie prin reglementarile legale si interne;
  • Identifica factorii care au dus la generarea reclamatiei/ sesizarii;
  • Contribuie la elaborarea instructiunilor privind modul de comunicare catre clienti in cazul reclamatiilor, urmarind in aria sa de activitate implementarea acestora de catre Departamentele care interactioneaza direct cu clientii;
  • Participa la realizarea diferitelor  analize de satisfacție a clienților.

Oferta noastra:
Salariu motivant, tichete de masa, abonament medical, prime in bani cu diverse ocazii (primă de vacanță, Crăciun/ Paști, 8 Martie), ajutoare financiare pentru evenimente familiale, alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei.
In plus, vei avea parte de un plan de instruire personalizat în perioada de inducție – alături de mentorul desemnat, ai posibilitatea de a participa anual la cursuri de dezvoltare personală și profesională.

Daca te regasesti în profilul descris si esti în căutarea unei noi provocări profesionale, te invitam sa aplici pentru acest post.

Alatura-te echipei noastre si fii parte din ceva aparte !

icon-cart

Produsul a fost adăugat în coș

Continuă cumpărăturile
Vezi coșul
×
Cumpărate frecvent împreună
    Cumpără online analizele adăugate în coșul tău, Utilizează codul ONLINE10 și beneficiezi de 10% reducere.

    În plus, ai la dispoziție 30 de zile pentru a veni la recoltare.