Synevo
Programări
Coșul meu
Cariere

Agent servicii client: administrare contracte

Oraș(e): Satu Mare
Valabilitate: 30 septembrie 2025
Posturi disponibile: 1
Middle

Suntem în căutarea unui profesionist entuziast și dedicat pentru a ocupa poziția de Agent servicii client – administrare contracte – Satu Mare.

Dacă ești o persoană orientată spre rezultate, cu abilități de operator retelistică și pasiune pentru piața serviciilor medicale, atunci aceastăoportunitate este pentru tine!

Profilul tău:

  • Studii superioare finalizate:
  • Experiență anterioară minim 2 ani pe un post similar;
  • Bune abilități de operare pe calculator: MS Office, Outlook, Soft CRM;
  • Abilitatea de asculta cu rabdare și de a clarifica cu întrebări problemele clienților atunci când este cazul, capacitatea de a raspunde într-o manieră politicoasă, binevoitoare, profesionistă; de asemenea, abilitatea de a transmite clar informațiile și de a le adapta la nivelul fiecarui tip de public;
  • Spirit comercial;
  • Capacitatea de a livra rezultate sub presiunea timpului, de a prioritiza, de a lua decizii care să răspundă nevoilor clienților în conformitate cu politica companiei;
  • Bune abilități de organizare și planificare; înțelegerea procesului post-vânzare;
  • Integritate – respectarea promisiunilor, comportament etic, asumarea responsabilităților;

Rolul tău:

  • Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite, prețuri și promoții, taxe de urgenta, informatii despre protocolul de recoltare, logistică, date și metode de lucru, valori de referinșă, timp de eliberare a rezultatelor;
  • Comunicarea cu clientul în vederea perfectării documentelor care țin de relația contractuală – anexe , informări, notificări, acte adiționale la contracte;
  • Solicitarea și urmărirea în sistemul informatic a configurării elementelor contractului din portofoliul departamentului de către persoanele autorizate;
  • Aprovizionarea clienților cu materiale, respectând procedurile și prioritățile;
  • Consilierea clienților atunci când este necesar, oferind informații pentru a rezolva solicitarile acestora și acționarea ca un mijlocitor între client și laborator pentru a oferi răspunsuri avizate problemelor specifice;
  • Întocmirea diverselor rapoarte de vânzări, documente, oferte, contracte, etc;
  • Asigurarea unui flux operațional eficient cu clienții din portofoliu;
  • Menținerea legăturilor cu departamentul Logistică – Transporturi în vederea ridicării probelor din teren;
  • Preluarea probelor aferente contractelor din portofoliul departamentului și demararea procedurilor de înregistrare a acestora în sistemul informatic;
  • Generarea cererilor de analize în sistemul informatic, respectând procedurile și instrucțiunile de lucru;
  • Urmărirea statusului probelor în laborator prin rapoarte specifice din sistemul informatic, în vederea eliberării rezultatelor;
  • Întocmirea rapoartelor specifice pentru contractele publice (Casa de Asigurări), introducerea informațiilor în bazele de date proprii instituțiilor de stat, completarea corectă, completă și la timp a formularelor tipizate în vederea decontării serviciilor, întocmirea situațiilor necesare și depunerea documentelor în vederea contractării de servicii;
  • Soluționarea problemelor legate de aplicațiile de business (aplicație nefuncțională, servicii, contracte, analizoare, facturi, case de marcat);
  • Configurări diverse legate de aplicațiile Synevo;
  • Suport case de marcat (coduri de eroare, probleme de conexiune, etc);
  • Instalarea și configurarea echipamentelor noi, instalare softuri și administrarea lor;
  • Suport la nivel de stație de lucru pentru utilizatorii din cadrul rețelei, suport imprimante;
  • Comunicarea între Synevo și Providerii de VPN Prime Telekom, Vodafone, pentru probleme de conexiune internet din toate locațiile Synevo.

Mediul de lucru și beneficiile oferite de companie


O cultură organizațională bazată pe încredere, transparență, comunicare, valori comune. Un loc de muncă în care ești încurajat să descoperi, să înveți, să dezvolți competențe și să îți demonstrezi talentul.

Oferim un pachet salarial competitiv, cu beneficii atractive și un mediu de lucru flexibil, care îți va permite să îți atingi obiectivele profesionale și personale:

  • Abonament medical;
  • Tichete de masă;
  • Prime în bani cu diverse ocazii (Crăciun/ Paști, 8 Martie);
  • Ajutoare financiare pentru evenimente familiale;
  • Zile libere pentru evenimente familiale;
  • Concediu de odihnă între 21- 31 zile în funcție de vechimea ȋn companie;
  • Primă de vacanță;
  • Alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei;
  • Programe de dezvoltare interne sau externe; platforma de e-learning internă;
  • Educație medicală continuă- participări la evenimente medicale specifice;
  • Programe de sănătate emoțională;
  • Oportunități de participare activități CSR sponsorizate de către companie;
  • Flexibilitatea programului de lucru (acolo unde specificul activității permite).

Dacă te regăsești în profilul descris și ești în căutarea unei noi provocări profesionale, te invităm să aplici pentru acest post.

Alătură-te echipei noastre și fii parte din ceva aparte!

icon-cart

Produsul a fost adăugat în coș

Continuă cumpărăturile
Vezi coșul
×
Cumpărate frecvent împreună
    Cumpără online analizele adăugate în coșul tău, Utilizează codul ONLINE10 și beneficiezi de 10% reducere.

    În plus, ai la dispoziție 30 de zile pentru a veni la recoltare.

    ×
    Icon Bell
    10%
    REDUCERE

    la analize medicale

    Ai grijă de sănătatea ta, comandă online și economisește!

    Oferta expiră în