Synevo
Programări
Coșul meu
Cariere

Specialist în soluționarea reclamațiilor/ sesizărilor

Oraș(e): Chiajna
Valabilitate: 30 septembrie 2025
Posturi disponibile: 1
middle

Suntem în căutarea unui coleg profesionist care să se alăture echipei noastre pe postul de Specialist în soluționarea reclamațiilor/ sesizărilor

Dacă ești o persoană cu bune abilități de comunicare scrisă și verbală, dispusă să asigure o relație deschisă în permanență cu fiecare client Synevo, având ca obiectiv final creșterea satisfacției clienților față de serviciile noastre, te așteptăm la un interviu.

Profilul tău:

  • Studii superioare;
  • Experiență anterioară pe un post de Specialist Relații clienți, Customer Care sau similar minim 3 ani;
  • Abilități de operare calculator (corespondență, MsOffice, aplicații specifice);
  • Cunoștințe de raportare și analiză;
  • Orientare către client;
  • Angajament organizațional;
  • Experiență cu un soft de tip CRM;
  • Cunoștințe medii limba engleză;
  • Management relații cu clienții end-to-end (persoane fizice și juridice);
  • Management sesizări inbound& outbound, medicale și customer service;
  • Pasiune și înțelegere a domeniului medical;
  • Gândire sistemică, gândire critică, abilități de rezolvare a problemelor, orientare către rezultate, motivație în rezolvare de probleme;
  • Agilitate;
  • Atitudine colaborativă, spirit de echipă;
  • Abilități de planificare și prioritizare a sarcinilor;
  • Reprezintă un avantaj experiența în folosirea softului Clintelica.

Rolul tău:

  • Preiei, triezi și înregistrezi reclamațiile/ sesizările, le documentezi solicitând de la departamentele responsabile informațiile și documentele necesare analizării și rezolvării cazurilor;
  • Formulezi și transmiți răspunsurile către reclamanți (email/ telefon etc.);
  • Asiguri comunicarea cu reclamanții pe tot parcursul procesului de primire și soluționare a sesizărilor gestionate, pe toate căile de comunicare, după caz (telefonic, email etc.);
  •  Analizezi o varietate de surse de informație în vederea finalizării corecte și rapide a situațiilor apărute;
  • Soluționezi și răspunzi în cel mai scurt timp reclamațiilor/ sesizărilor primite prin toate canalele de intrare în companie, fără a depași termenele limită stabilie prin reglementările legale și interne;
  • Identifici factorii care au dus la generarea reclamației/ sesizării;
  • Contribui la elaborarea instrucțiunilor privind modul de comunicare către clienți în cazul reclamațiilor, urmărind în aria sa de activitate implementarea acestora de către departamentele care interacționează direct cu clienții;
  • Participi la realizarea diferitelor  analize de satisfacție a clienților.

Mediul de lucru și beneficiile oferite de companie:

O cultură organizațională bazată pe încredere, transparență, comunicare, valori comune. Un loc de muncă în care ești încurajat să descoperi, să înveți, să dezvolți competențe și să îți demonstrezi talentul. Oferim un pachet salarial competitiv, cu beneficii atractive și un mediu de lucru flexibil, care iți va permite să iți atingi obiectivele profesionale și personale.

  • Abonament medical;
  • Tichete de masă;
  • Prime în bani cu diverse ocazii (Crăciun/ Paști, 8 Martie);
  • Ajutoare financiare pentru evenimente familiale;
  • Zile libere pentru evenimente familiale;
  • Concediu de odihnă între 21- 25 zile în funcție de vechimea în companie;
  • Primă de vacanță;
  • Alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei;
  • Programe de dezvoltare interne sau externe; platforma de e-learning internă;
  • Educație medicală continuă- participări la evenimente medicale specifice;
  • Programe de sănătate emoțională;
  • Oportunități de participare activități CSR sponsorizate de către companie;
  • Flexibilitatea programului de lucru (acolo unde specificul activității permite).

Dacă te regăsești în profilul descris și ești în căutarea unei noi provocări profesionale, te invităm să aplici pentru acest post.

Alătură-te echipei noastre și fii parte din ceva aparte !

icon-cart

Produsul a fost adăugat în coș

Continuă cumpărăturile
Vezi coșul
×
Cumpărate frecvent împreună
    Cumpără online analizele adăugate în coșul tău, Utilizează codul ONLINE10 și beneficiezi de 10% reducere.

    În plus, ai la dispoziție 30 de zile pentru a veni la recoltare.

    ×
    Icon Bell
    10%
    REDUCERE

    la analize medicale

    Ai grijă de sănătatea ta, comandă online și economisește!

    Oferta expiră în