Synevo
Programări
Coșul meu
Cariere

Key Account Manager Corporate

Oraș(e): București
Valabilitate: 30 noiembrie 2025
Posturi disponibile: 1
senior

Suntem în căutarea unui profesionist entuziast și dedicat pentru a ocupa poziția de Key Account Manager Corporate – București.

Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și pasiune pentru piața serviciilor medicale, atunci această oportunitate este pentru tine!

Profilul tău:

  • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
  • Capacitatea de învățare, adaptare și de înțelegerea pieței serviciilor medicale;
  • Abilități de identificare a oportunităților de business noi și de dezvoltare a strategiilor pentru atingerea obiectivelor;
  • Gândire strategică;
  • Persoană asertivă, implicată, cu abilități de comunicare (ascultare și comunicare persuasivă), negociere, planificare și organizare;
  • Orientare către nevoile clientului;
  • Interes pentru dezvoltarea continuă;
  • Spirit de echipă;
  • Integritate – respectarea promisiunilor, adoptarea unui comportament etic, asumarea responsabilităților, spirit critic și autocritic, diplomație;
  • Spirit de inițiativă, orientare către rezolvarea problemelor, abilitatea de a lua decizii;
  • Experiența de minimum 3-5 ani într-o poziție de vânzări B2B;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate deplasări frecvente în afara zonei de domiciliu pe zona arondată: B, IF, PH, BZ, IL, CL, GR, TL, DB, AG.

Rolul tău:

  • Atragerea clienților noi în portofoliu, dar și consolidarea relației cu cei existenți;
  • Identificarea nevoilor clienților/ colaboratorilor prin tehnici de vânzare consultativă;
  • Prospectarea pieței și identificarea de noi oportunități de dezvoltare zonală;
  • Planificarea optimă a activităților zilnice/ săptămânale;
  • Intermedierea relațiilor între clienți și laborator și gestionarea problemelor ce apar în fluxul recoltare probă – eliberare rezultat;
  • Raportarea cu acuratețe și la timp a activităților zilnice, exclusiv în CRM – Microsoft Customer Relationship Management (sistem de gestiune a relației cu clienții), conform procedurilor și instrucțiunilor aflate în vigoare.

Mediul de lucru și beneficiile oferite de companie

O cultură organizațională bazată pe încredere, transparență, comunicare, valori comune. Un loc de muncă în care ești încurajat să descoperi, să înveți, să dezvolți competențe și să îți demonstrezi talentul. Oferim un pachet salarial competitiv, cu beneficii atractive și un mediu de lucru flexibil, care îți va permite să îți atingi obiectivele profesionale și personale:

  • Abonament medical;
  • Tichete de masă;
  • Prime în bani cu diverse ocazii (Crăciun/ Paști, 8 Martie);
  • Ajutoare financiare pentru evenimente familiale;
  • Zile libere pentru evenimente familiale;
  • Concediu de odihnă 21- 25 zile în funcție de vechimea în companie;
  • Primă de vacanță;
  • Alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei;
  • Programe de dezvoltare interne sau externe; platformă de e-learning internă;
  • Educație medicală continuă – participări la evenimente medicale specifice;
  • Programe de sănătate emoțională;
  • Oportunități de participare activități CSR sponsorizate de către companie;
  • Flexibilitatea programului de lucru (acolo unde specificul activității permite).

Dacă te regăsești în profilul descris și ești în căutarea unei noi provocări profesionale, te invităm să aplici pentru acest post.

Alătură-te echipei noastre și fii parte din ceva aparte!

icon-cart

Produsul a fost adăugat în coș

Continuă cumpărăturile
Vezi coșul
×
Cumpărate frecvent împreună
    Cumpără online analizele adăugate în coșul tău, Utilizează codul ONLINE10 și beneficiezi de 10% reducere.

    În plus, ai la dispoziție 30 de zile pentru a veni la recoltare.

    ×
    Icon Bell
    10%
    REDUCERE

    la analize medicale

    Ai grijă de sănătatea ta, comandă online și economisește!

    Oferta expiră în