Cosul meu
Despre noi

Cariere

Recepţionist/ă

Oraș(e): București, Galați, Timișoara, Arad
Valabilitate: 20 iunie 2020
Posturi disponibile: 4
Entry Middle

Gestionarea relației cu pacienți laboratorului Synevo România de la primul contact până la eliberarea rezultatului, abordând o atitudine pozitivă, amabilă, orientată către rezolvarea situațiilor.

Cerințe

  • Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;
  • Experiența în interacțiunea cu clienții și operarea casei de marcat (cash, card);
  • Cunoștințe de operare PC;
  • Bune abilități de comunicare eficientă (abilitatea de asculta cu răbdare și de a clarifica cu întrebări problemele pacienților atunci când este cazul, capacitatea de a răspunde într-o manieră politicoasă, binevoitoare, profesionistă; de asemenea, abilitatea de a transmite clar informațiile, si de a le adapta la nivelul fiecărui tip de public);
  • Persoană empatică;
  • Bunăvoința, amabilitate, politețe;
  • Spirit de inițiativa, abilitatea de a lua decizii la nivelul său de responsabilitate;
  • Pasiunea pentru calitate – asumarea în comportament și atitudine, în fața clienților companiei, a promisiunii brandului Synevo, de a adăuga valoare diagnosticului.

 Descrierea postului 

  • Informarea pacienţilor în legătură cu: serviciile oferite, prețurile și campaniile promoționale, protocolul de recoltare, programul de lucru, modalitățile de eliberare a rezultatelor;
  • Programarea pacienților pentru efectuarea de teste (ex: spermograme, culturi vaginale, recoltări la domiciliu, etc.) în conformitate cu programul stabilit în cadrul laboratorului;
  • Preluarea apelurilor telefonice (interne şi externe);
  • Distribuirea fluturașilor care conțin infomații în legătură cu pregătirea pacienților pentru recoltarea probelor (acolo unde se impun condiții speciale de recoltare);
  • Să înmâneze clienților/ pacienților, la cerere, recipiente de colectare probe pentru testele care necesită acest lucru și să ofere toate informațiile necesare utilizării corecte;
  • Asigurarea consilierea pacientului atunci când este necesar (solicitarea infomațiilor de la un medic de laborator );
  • Completarea corectă a cererilor de analize în sistem și informarea pacientului asupra elementelor care sunt esențiale, să asigure introducerea serviciilor pe baza trimiterilor de analize completate corect (pt. pacienții cu servicii decontate de către CAS, durata testării – dacă impune condiții speciale);
  • Introducerea datelor personale ale pacienților în calculator, emiterea facturilor, a cererilor și a etichetelor;
  • Să încaseze corect contravaloarea serviciilor și să opereze pe casa de marcat plată;
  • Eliberarea rezultatelor (pe baza documentului de identitate și/ sau a facturii) cu respectarea instrucțiunilor specifice;