Cumpără online analizele medicale necesare, utilizează codul ONLINE10 și beneficiază de 10% reducere la coșul de cumpărături.
Synevo
Programări
Coșul meu
Cariere

Recepţionist/ă

Oraș(e): Arges Bucuresti Buzau Chitila Constanta Timisoara
Valabilitate: 28 februarie 2025
Posturi disponibile: 6
Entry Middle

Gestionarea relației cu pacienți laboratorului Synevo România de la primul contact până la eliberarea rezultatului, abordând o atitudine pozitivă, amabilă, orientată către rezolvarea situațiilor.

Profilul tău:

  • Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;
  • Experiența în interacțiunea cu clienții și operarea casei de marcat (cash, card);
  • Cunoștințe de operare PC;
  • Bune abilități de comunicare eficientă (abilitatea de asculta cu răbdare și de a clarifica cu întrebări problemele pacienților atunci când este cazul, capacitatea de a răspunde într-o manieră politicoasă, binevoitoare, profesionistă; de asemenea, abilitatea de a transmite clar informațiile, si de a le adapta la nivelul fiecărui tip de public);
  • Persoană empatică;
  • Bunăvoința, amabilitate, politețe;
  • Spirit de inițiativa, abilitatea de a lua decizii la nivelul său de responsabilitate;
  • Pasiunea pentru calitate – asumarea în comportament și atitudine, în fața clienților companiei, a promisiunii brandului Synevo, de a adăuga valoare diagnosticului.

 Rolul tău:

  • Informarea pacienţilor în legătură cu: serviciile oferite, prețurile și campaniile promoționale, protocolul de recoltare, programul de lucru, modalitățile de eliberare a rezultatelor;
  • Programarea pacienților pentru efectuarea de teste (ex: spermograme, culturi vaginale, recoltări la domiciliu, etc.) în conformitate cu programul stabilit în cadrul laboratorului;
  • Preluarea apelurilor telefonice (interne şi externe);
  • Distribuirea fluturașilor care conțin infomații în legătură cu pregătirea pacienților pentru recoltarea probelor (acolo unde se impun condiții speciale de recoltare);
  • Să înmâneze clienților/ pacienților, la cerere, recipiente de colectare probe pentru testele care necesită acest lucru și să ofere toate informațiile necesare utilizării corecte;
  • Asigurarea consilierea pacientului atunci când este necesar (solicitarea infomațiilor de la un medic de laborator );
  • Completarea corectă a cererilor de analize în sistem și informarea pacientului asupra elementelor care sunt esențiale, să asigure introducerea serviciilor pe baza trimiterilor de analize completate corect (pt. pacienții cu servicii decontate de către CAS, durata testării – dacă impune condiții speciale);
  • Introducerea datelor personale ale pacienților în calculator, emiterea facturilor, a cererilor și a etichetelor;
  • Să încaseze corect contravaloarea serviciilor și să opereze pe casa de marcat plată;
  • Eliberarea rezultatelor (pe baza documentului de identitate și/ sau a facturii) cu respectarea instrucțiunilor specifice;

Oferta noastră:

Salariu motivant, tichete de masă, abonament medical, prime în bani cu diverse ocazii (primă de vacanță, Crăciun/ Paști, 8 Martie), ajutoare financiare pentru evenimente familiale, alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei.
In plus, vei avea parte de un plan de instruire personalizat în perioada de inducție – alături de mentorul desemnat, ai posibilitatea de a participa anual la cursuri de dezvoltare personală și profesională.

Vrei sã faci parte din ceva aparte?

Dacă ești interesat/ã să faci parte din echipa noastră și să contribui la dezvoltarea noastră continuă, te invităm să aplici pentru această poziție!

icon-cart

Produsul a fost adăugat în coș

Continuă cumpărăturile
Vezi coșul
×
Cumpărate frecvent împreună
    Cumpără online analizele adăugate în coșul tău, Utilizează codul ONLINE10 și beneficiezi de 10% reducere.

    În plus, ai la dispoziție 30 de zile pentru a veni la recoltare.