In cat timp primeste bolnavul/ apartinatorul rezultatele testarii genetice de la Synevo?
Rezultatul testării se transmite de către Synevo atât bolnavului, cât şi medicului în specialitatea oncologie medicală, obstetrică-ginecologie, chirurgie generală, după caz, în maximum 10 zile lucrătoare de la obţinerea rezultatului, urmare a efectuării serviciului de testare solicitat.
Cum acceseaza un pacient cu referat de solicitare a stabilirii profilului molecular eliberat de medic, serviciile de testare genetica aferente Subprogramului National de Testare Genetica la Synevo?
Inițial, medicul în specialitatea oncologie medicală, obstetrică-ginecologie, chirurgie generală, aflat în relaţie contractuală cu o casă de asigurări de sănătate va întocmi un referat de testare pacientului eligibil. Ulterior, bolnavul/ aparţinătorul acestuia, după caz, cu referatul respectiv, se adresează pentru efectuarea testării solicitate, celui mai apropiat centru Synevo.
Ce testari genetice ofera Synevo in cadrul Subprogramului National de Testare Genetica?
Synevo, în acest moment, este înregistrat ca furnizor de servicii medicale în Subprogramul Național de Testare Genetică, efectuând panelurile de teste nr. 1 (HR+HER2+Ki67) şi nr. 2 (HER2) din bloc de parafină pentru cancerul de sân. De menționat că, serviciul de testare aferent panelului de teste nr. 2 se realizează pe răspunderea medicului anatomopatolog din Synevo doar în situaţia în care la examenul imunohistochimic prevăzut în panelul de teste nr. 1, HER2 are valoarea 2 +.
Ce afectiuni oncologice sunt analizate genetic in cadrul Subprogramului National de Testare Genetica (SNTG)?
Subprogramul Național de Testare Genetică vizează bolnavi cu diagnostic de tumori solide maligne: cancer colorectal local avansat sau metastazat, cancer ovarian local avansat şi metastazat, cancer bronhopulmonar, altul decât cel cu celule mici (NSCLC), cancer de sân.
Cum activez contul MySynevo cu acces extins?
- Contul cu acces general, creat direct din aplicație în baza unei adrese de e-mail și a datelor de contact – nume și prenume. Prin intermediul acestui cont ai acces la informațiile generale despre serviciile Synevo, îți poți programa următoarele vizite în centrele Synevo sau poți achiziționa online testele necesare;
- Contul cu acces extins se poate activa la cerere în oricare dintre locațiile Synevo din țară, împreună cu un act de identitate (CI/BI), pașaport sau permis auto. Acesta oferă, în plus față de contul cu acces general, posibilitatea de vizualizare a rezultatelor analizelor efectuate în cadrul rețelei Synevo.
- Soliciți activarea contului MySynevo într-una dintre recepțiile Synevo.
- Verifici primirea link-ului de confirmare pe adresa de e-mail furnizată la înregistrarea contului MySynevo (verifică atât în Inbox, cât și în Spam/ Junk). Ai la dispoziție maximum 5 zile pentru confirmarea acestui cont prin accesarea link-ului primit pe e-mail.
- Selectează butonul Confirmă acum din e-mailul primit.
- Vei fi direcționat către pagina de creare cont în care vi se solicită introducerea datelor contului (nume și prenume) și setarea parolei.
- Citește și confirmă prin bifare acceptarea Termenelor și condițiilor și a Politicii de confidențialitate.
- Selectează butonul Înregistrare cont.
- Vei fi direcționat apoi către pagina unde va trebui să te autentifici utilizând introduse în pasul 4 (adresa de e-mail împreună cu parola)
- În ecranul afișat, vei introduce codul primit automat prin SMS. Codul este trimis la numărul de telefon pe care l-ați furnizat în recepție. Atenție! Dacă e nevoie de un cod nou, poți apăsa butonul Retrimite codul de confirmare când acesta redevine disponibil.
- Vei primi un mesaj de confirmare pentru finalizarea procesului. Selectează butonul „Mergi către contul MySynevo” și vei fi direcționat către pagina de autentificare, unde este necesar să introduci credențialele setate anterior (adresa de e-mail împreună cu parola).
Atenție! În cazul în care deții deja un cont CNP îți poți crea singur contul MySynevo cu acces extins direct din platforma de rezultate, fără a fi nevoie să te adresezi unui centru Synevo.
- Conecteză-te la contul tău de rezultate pe bază de CNP accesând link-ul următor: https://webresults.synevo.ro/Account/Login?defaultusertype=2. În caz că ai uitat parola, o poți reseta selectând opțiunea „Mi-am uitat parola!”
- Accesează banner-ul MySynevo și verifică corectitudinea datelor contului tău.
- După confirmarea datelor, verifică-ți căsuța de email. Vei primi un mesaj prin care poți finaliza procesul de creare a contului MySynevo, mai precis introducere datelor de contact (nume și prenume) și a parolei. După înregistrare, nu uita să introduci codul primit prin SMS pentru o ultimă verificare.
Cum mă programez pentru recoltare analize la domiciliu?
Ai acces la serviciul de recoltare analize la domiciliu prin intermediul echipei noastre mobile formată din personal medical specializat în recoltarea probelor biologice, care se va deplasa la adresa indicată în ziua și ora stabilite, iar mai apoi va transporta în siguranță probele în cel mai apropiat laborator Synevo. Serviciul de recoltare la domiciliu este disponibil în prezent în următoarele orașe:
- București;
- Brașov;
- Cluj;
- Constanța;
- Sibiu.
Pentru înregistrarea unei solicitări privind serviciul de recoltare analize la domiciliu este necesară plasarea unei comenzi online prin intermediul shop-ului Synevo, selectând categoria Recoltări la domiciliu sau opțiunea ”Doresc recoltare la domiciliu” prezentă în lista completă de teste A-Z.
Comandă online va conține testele disponibile pentru acest serviciu împreună cu taxa de recoltare și deplasare la domiciliul tău, în valoare de 150 lei (pentru București) și 100 lei (pentru restul orașelor – Brașov, Cluj, Constanța, Sibiu). Taxa este unică, indiferent de numărul de analize medicale adaugate în coșul tău de cumpărături sau de orașul de domiciliu. După plata cu succes a comenzii online, vei fi contactat de către un agent Synevo în termen de maximum 7 zile lucrătoare pentru a stabili detaliile programării aferente recoltării analizelor medicale la adresa indicată.
Află mai multe detalii despre serviciul de recoltare analize dând click aici.
Cum pot solicita o sesiune de interpretare analize cu un medic de laborator?
Unde pot recolta analizele ginecologice?
Care sunt centrele Synevo cu program sâmbăta?
Care sunt pașii de urmat după plasarea unei comenzi online?
Cum pot solicita o factură fiscală pentru o comandă online?
Cum transmit o cerere de rambursare a unei comenzi online?
- numele și prenumele utilizate pentru plasarea comenzii;
- adresa de email;
- numărul de comandă;
- suma comenzii.
De ce nu pot finaliza plasarea unei comenzi online?
Cum pot comanda online analize medicale?
- adaugăți în coș analizele medicale dorite;
- verificați coșul, iar mai apoi puteți merge în pasul de finalizare a comenzii;
- introduceți datele comenzii, mai precis datele persoanei care va efectua analizele achiziționate;
- finalizați procesul prin plata online cu cardul bancar.
Cum pot vizualiza online rezultatele analizelor efectuate?
- Cont cu acces extins MySynevo (aplicație disponibilă în App Store sau Google Play)– îți oferă acces la istoricul complet al investigațiilor realizate în cadrul laboratoarelor Synevo, dar și la reprezentări grafice prin care poți urmări evoluția rezultatelor în timp, cont family și posibilitatea achiziționării online a analizelor medicale necesare, dar și programarea acestora în centrul dorit.
- Cont online pe baza cererii de analize pe care ai primit-o în recepție – îți permite accesul doar la rezultatele analizelor solicitate prin cererea respectivă; poate fi accesat în pagina Rezultate analize.
- Cont online pe bază de CNP – disponibil doar pentru conturile create anterior - îți oferă acces la istoricul analizelor efectuate și la evoluția valorii anumitor teste; poate fi accesat în pagina Rezultate analize.
Cum pot afla prețurile analizelor pe care doresc să le efectuez?
Pentru analizele cu plată este nevoie să efectuez o programare?
Cum pot efectua o programare pentru analizele decontate C.A.S.?
Care sunt actele necesare pentru înregistrarea cererii de analize medicale?
- în cazul adulților: act de identitate (CI/BI), pașaport sau permis auto;
- în cazul minorilor: certificat de naştere (în cazul cetățenilor români) sau pașaport (în cazul cetățenilor străini). Totodată, este necesar ca minorul să fie însoțit de reprezentantul său legal (e.g. părinte, tutore, curator) sau în absența reprezentantului legal, de o ruda majoră cea mai apropiată, până la al patrulea grad inclusiv (e.g. frați, bunici, unchi, mătuși, veri primari). Aceștia din urmă trebuie să prezinte cartea de identitate (CI/BI), pașaport sau permis auto în vederea identificării și înregistrării serviciilor.
Care sunt documentele necesare pentru eliberarea rezultatelor?
- Pacienților: pe baza prezentării actului de identitate (CI/BI/Pașaport),
- Reprezentanților legali ai pacienților minori (părinți, tutori, curatori): pe baza prezentării Pașaportului sau certificatului de naștere al minorului (original sau copie) și a unui act de identitate al adultului (CI/BI/Pașaport). Prezentarea actelor minorului nu este necesară în situația în care calitatea reprezentantului legal care solicită rezultatele analizelor a fost verificată la înregistrarea cererii.
- Împuterniciților: pe baza prezentării unei împuterniciri autentificate de un notar public sau a Acordului pacientului privind comunicarea datelor medicale și a unui act de identitate al împuternicitului (CI/BI/Pașaport).
În cât timp se eliberează rezultatele analizelor?