Gestionar depozit

Oras(e):
Chiajna
Valabilitate:
31 martie 2026
Posturi disponibile:
1
Middle

Synevo te invită să te alături echipei noastre în rolul de Gestionar depozit în cadrul Laboratorului Central din Chiajna.

 

Profilul tău:

• Studii medii finalizate cu diplomă de Bacalaureat;

• Minimum 2 ani experiență pe un post similar;

• Experiență în utilizarea unui soft de gestiune;

• Cunoștinte la nivel mediu de utilizare MS Ofice (Word, Excel);

• Aptitudini de planificare, organizare și control al activității;

• Orientare către respectarea regulilor și a procedurilor;

• Atenție la detalii;

• Abilitați de comunicare, spirit de echipa;

• Atitudine pozitivă, încredere în sine, autocontrol;

• Integritate – respectarea promisiunilor, comportament etic;

• Spirit de inițiativă, orientare către rezolvarea problemelor, abilitatea de a lua decizii.

 

Mediul de lucru și beneficiile oferite de companie:

O cultura organizațională bazată pe încredere, transparență, comunicare, valori comune. Un loc de muncă în care ești încurajat să descoperi, să înveți, să dezvolți competente și să iți demonstrezi talentul. Oferim un pachet salarial competitiv, cu beneficii atractive și un mediu de lucru flexibil, care iți va permite să iți atingi obiectivele profesionale și personale.

• Abonament medical;

• Tichete de masă;

• Prime în bani cu diverse ocazii (Crăciun/ Paști, 8 Martie);

• Ajutoare financiare pentru evenimente familiale;

• Zile libere pentru evenimente familiale;

• Concediu de odihnă între 21- 25 zile în funcție de vechimea în companie;

• Primă de vacanță;

• Alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei;

• Programe de dezvoltare interne sau externe; platforma de e-learning internă.

 

Rolul tău:

• Asiguri gestiunea fizică a stocului de marfă; 

• Operezi în stoc mișcările de marfă;

• Păstrezi documentele justificative legate de stocuri; 

• Participi activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii la/din magazia firmei; 

• Raportezi superiorului ierarhic orice neconcordanță între stocul fizic și cel scriptic; 

• Oferi informații despre stocurile departamentelor firmei; 

• Respecți legislația de gestiune a stocurilor; 

• Introduci marfa în stoc în baza documentelor de intrare; 

• Efectueazi recepția fizica și scriptica a mărfii la intrarea în magazia firmei.

 

Daca te regăsești în profilul descris și ești în căutarea unei noi provocări profesionale, te invităm să aplici pentru acest post.

Alătură-te echipei noastre și fii parte din ceva aparte!

Close popup
Icon Bell
10%
REDUCERE

la analize medicale

Ai grijă de sănătatea ta, comandă online și economisește!